Tartáskorrekciós TRX

Derékfájdalom? Hátfájdalom? Púpos a hátad? Egész nap az irodában görnyedsz és nem tudod, hogy miért érzel fájdalmat? A Tartáskorrekciós TRX-et neked találtuk ki!

Modern korunkban naponta több órát “görnyedünk” a munkahelyünkön, a TV előtt, a buszon, az autóban, az iskolapadban; még a válltáskám is elhúz az egyik oldalra..

Fájdalmak gyötörnek, felborult a balance a szervezetben?! 🙅‍♀️

Rengeteg következménnyel és szövődménnyel járhat a helytelen testtartás mint funkcionális (ízületi, izomtani, idegrendszeri), mint pedig metabolikus szinten.

Nagy hangsúlyt fektetünk a bemelegítés utáni mobilizáló gyakorlatokra, hogy folyamatosan növeljük a mozgástartományokat ízületeidben. Majd ebben a kitárt mozgástartományban kezdünk el dolgozni, kimondottan a hanyagtartás során gyengült izmokra koncentrálva.

Mielőtt a TRX kötelet a kezünkbe fognánk, megtanuljuk a helyes törzsfeszítéseket, melyet minden gyakorlat során alkalmaznod kell a sérülés veszélyének és hatékonyabb edzés, eredmény érdekében.

Tegyünk az egészségünkért kimondottan egy testtartásjavításra fókuszáló óratípus során. 👆

Helyszín: Doboz MK Kertváros

Bejelentkezés: Csatlakozz a csoportunkhoz ezen a linken, vagy írj üzenetet messengeren itt! Vagy keresd Loncit a +36 30 5956406 -os telefonszámon!

Időpontok: Hétfő és Szerda 18:00-19:00

Miért válaszd a TRX-et a hát- és derékfájdalmak lekűzdésére? 

A TRX egy felfüggeszthető heveder, mely számára sem a korod, sem a fittségi szinted nem jelent akadályt. Az ellenállás a saját testsúlyod; lehetőséget teremt, hogy legyőzd magad. Az intenzitást a test talajjal bezárt szöge, illetve a stabilitás adja. Gyakorlatok százaira ad lehetőséget, legyen az könnyített vagy nehezített. Mindig van olyan edzés vagy gyakorlat, mely a határaidat feszegeti. Fejleszti az erőt, az állóképességet, a koordinációt, a hajlékonyságot, és a core izmokat. A TRX, mint funkcionális edzés felpörgeti az anyagcserédet.